APRIL 2013

U LU B I E Ń C Y    K W I E T N I A 

W tym miesiącu nie mam zbyt wielu ulubieńców. Cały czas szukam odpowiedniej pielęgnacji dla mojej cery - co jak wiecie jest procesem żmudnym i długotrwałym.

FLORMAR P22.
Lakier w pięknym kolorze, który odrobinę przypomina mi JADE Chanel. Na moich paznokciach z odżywką 8w1 EVELINE trzyma się 5 dni bez odpryskiwania. Nie matowieje, nie ściera się na końcówkach (nie stosuję obecnie żadnego top coatu). Jedyne co mogę mu zarzucić, to że smuży i potrzebne są przynajmniej dwie warstwy, a najlepiej trzy, żeby ładnie się prezentował.



SZAMPON I ODŻYWKA ULTRA DOUX
Od szamponu wymagam jedynie, żeby ładnie odświeżał mi skórę głowy, nie obciążał włosów i ich nie plątał. Ten z mleczkiem z aloesu dodatkowo ładnie pachnie. Używam go z prawdziwą przyjemnością i pewnie zakupię jeszcze niejedno opakowanie.

Odżywka ma przepiękny zapach i za to ją lubię. Moje włosy nie są specjalnie suche ani sianowiate więc niestety nie mogę powiedzieć jak na takich się sprawdzi. Dzięki niej moje włosy są gładkie i dobrze się rozczesują. Są także bardziej sypkie.


MASECZKI ZIAJA
Tutaj moim ulubieńcem jest każda z tych maseczek. W zależności od upodobań stosuję je naprzemiennie dwa razy w tygodniu.




I absolutny ulubieniec tego miesiąca. OLEJ KOKOSOWY

CUDO, które poprawiło stan mojej skóry, włosów i potraw : D 
Więcej o oleju kokosowym piszę tutaj -->OLEJ KOKOSOWY

 

5 komentarze:

  1. Olej kokosowy i odżywka z Garniera są na mojej liście chciejstw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny zestaw ;) a może filmiki z ulubieńcami lub ogólnie z kosmetykami? nie każdy wie, co jak użyć, żeby efekt był olśniewający :)
    pozdrawiam. Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiam się nad kręceniem filmików, ale sądzę, że to jeszcze nie jest odpowiedni moment : D

      Usuń
  3. Będę musiała koniecznie wypróbować olej kokosowy :) Piękny kolor lakieru z Flormara ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

AMAG Fashion&Beauty
amag.biuro@gmail.com
amagfashion@gmail.com

Obserwatorzy

About

AMAG
Company about fashion and beauty.
All right reserved!