TONIK ZIELONA HERBATA I CYTRYNA

TONIK Z ZIELONĄ HERBATĄ I CYTRYNĄ
Wielokrotnie poszukiwałam idealnego toniku, który odświeżałby moją skórę i pozostawiał ją czystą. Niestety nic ciekawego nie udało mi się znaleźć na sklepowych półkach, dlatego postanowiłam przygotować swój własny herbaciano - cytrynowy tonik.

Z I E L O N A   H E R B A T A

Zielona herbata jest bogata w w polifenole, kofeinę, taninę, żelazo, wapń, potas oraz witaminy A, C, B, E i K.
Jest naturalnym antyoksydantem i pozwala na zwalczanie wolnych rodników. Wywar z zielonej herbaty pomaga także w nawilżeniu skóry, poprzez usunięcie wielu szkodliwych czynników zewnętrznych.
Głównym powodem dla którego sięgnęłam po zieloną herbatę są jej właściwości antyseptyczne, hamuje bowiem rozwój enzymów odpowiedzialnych za pracę gruczołów łojowych a tym samym tworzenie się zaskórników.

S O K   Z   C Y T R Y N Y
 
Cytryna jest bogata w witaminę C, która nawilża i rozjaśnia moją skórę. Sok dodany do toniku, sprawia, że staje się on bardziej odświeżający.


S P O S Ó B   P R Z Y G O T O W A N I A
 
Wywar z liści z zielonej herbaty
Sok z 1 cytryny.
Opcjonalnie - kilka kropel olejku miętowego (sprawia, że skóra jest bardziej odświeżona, idealny na pobudzenie z rana: ))

Cały tonik trzymam w lodówce, zmieniam co dwa tygodnie. Pomaga mi w walce z zaskórnikami oraz rozjaśnia moją cerę.

A Wy? Jakie naturalne toniki lubicie?


 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam zieloną herbatę ;) Mogłabym ją pić litrami :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię zieloną herbatę. Koniecznie wypróbuj ją jako tonik do twarzy!
      :*

      Usuń

 

Blogger news

AMAG Fashion&Beauty
amag.biuro@gmail.com
amagfashion@gmail.com

Obserwatorzy

About

AMAG
Company about fashion and beauty.
All right reserved!