Olej kokosowy

Olej kokosowy to olej tłoczony poprzez rozgrzanie miąższu orzecha kokosowego. Zawiera wiele cennych witamin, kwasów i pierwiastków odpowiedzialnych za prawidłowe funkcjonowanie organizmu.
W kosmetyce najczęściej wykorzystuje się olej kokosowy, który ma lekko żółtą barwę a po schłodzeniu poniżej 25 stopni zmienia się w tzw. masło kokosowe.

Najważniejszą urodową korzyścią wynikającą ze stosowania oleju kokosowego to młodzieńczy wygląd (zapobiega otyłości, korzystnie wpływ na stan skóry, włosów i paznokci). Ponadto poprawia przemianę materii, dlatego może być stosowany przez osoby na diecie. 

Olej kokosowy w kosmetyce

Olej kokosowy ma przede wszystkim działanie nawilżające, dlatego jest stosowany na skórę i na włosy.
Olej ten wnika w strukturę włosa i sprawia, że stają się one lśniące, miękkie i mocne. Stosowany na skórę głowy ogranicza występowanie łupieżu oraz wzmacnia cebulki włosowe.

A oto jeszcze kilka innych zastosowań oleju kokosowego w kosmetyce: 

Jako olejek do skóry. Ja wcieram go bezpośrednio po kąpieli w lekko wilgotne ciało na noc. Masło kokosowe zmiękcza i nawilża moją skórę i szybko się wchłania - dzięki czemu nie trzeba się obawiać, że pobrudzi nam się pościel jak w przypadku innych olejków. 

Preparat do demakijażu twarzy i oczu - dla osób z wyjątkowo wrażliwą cerą.

Olej kokosowy opóźnia również procesy starzeniowe skóry - dzięki czemu może być stosowany jako wspomaganie kuracji antyzmarszczkowej.



Ja swój olej zakupiłam za 30 zł w sklepie ze zdrową żywnością. Posiada wszelkie potrzebne certyfikaty o jego jakości i jest w 100% organiczny. 

Wygląda tak: 



Tu macie jeszcze filmik Agnieszki z Nowego Jorku na temat oleju ----> Klik!
 

5 komentarze:

  1. czytam o tych olejach i czytam, ale coś skusić się nie umiem.. na włosy nie chcę kłaść, bo mam wystarczająco mocno się przetłuszcające, a na twarz jakoś nie teges ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tutaj Cię ździwię : D Moja twarz jest skłonna do wyprysków i zapychania. Odkąd kładę na nią właśnie olej kokosowy - mam mniej niespodzianek, a stare zaczęły mi sie szybciej goić. Dzieje się tak, bo taki olej ma właściwości antybakteryjne. : D
      Zawsze możesz używać go też do ciała - zapach ma przepiękny : *

      Usuń
    2. nie zastanawiaj sie Marta, tylko kupuj - fajny jeest!

      Usuń
  2. Olej jest na mojej liście :) Planuję go używać przede wszystkim do pielęgnacji włosów i skóry pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo. Mi na skórę pod oczami zdziałał cuda. A noszę soczewki. I mnie nie podrażnia. Ładnie nawilża i od tego czasu korektor pod oczami dużo lepiej się trzyma

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

AMAG Fashion&Beauty
amag.biuro@gmail.com
amagfashion@gmail.com

Obserwatorzy

About

AMAG
Company about fashion and beauty.
All right reserved!