YOUTUBE USERS



Ponad dwa lata temu trafiłam na filmik pewnej dziewczyny, która opowiadała jak rozpoznać oryginalne torebki.  Tak mnie wciągnęła, że zaczełam ją regularnie oglądać i spojrzałam na wcześniejsze filmiki. Tą dziewczyną jest do dzisiaj moja ulubiona Nieesia25.

Swój kanał prowadzi z dużą dozą pozytywnej energii. Jest sympatyczna, uśmiechnięta i zawsze pomocna. Nigdy nie widziałam, żeby na jakiś komentarz odpowiedziała niegrzecznie. Jest to jedyna youtubowiczka, która wzbudza we mnie takie emocje. Cieszę się razem z nią, wzruszam kiedy opowiada o swojej rodzinie. Bardzo ją lubię, życzę jej zawsze dużo szczęścia i mam nadzieję, że zostanie z nami jak najdłużej.


Nissiax83. Agnieszka z Nowego Jorku. Jej filmiki są bardzo profesjonalne i zawsze pełne różnych informacji, dzięki którym moja świadomość kosmetyczna wzrasta. Często sprawdazają mi się produkty polecane przez Agnieszkę. 


Callmeblondieee– Basia. Lubię ją oglądać za pozytywną energię. Ma dużą wiedzę na temat produktów, które pokazuje.

KatOsu. Kasia jest mistrzynią jeśli chodzi o internetowe makijaże. Jako profesjonalna wizażysta w swoich filmikach podaje dużo trików, które można łatwo wykorzystać w codziennym make-upie.  Sympatyczna, profesjonalna – życzę jej wielkiej kariery.
To są cztery moje ulubione youtubowiczki. Na swoim profilu mam ponad 50 subskrybowanych kanałów urodowych – jedne lubię mniej, inne bardziej. 


Osobiście najbardziej polecam Wam właśnie tę czwórkę. Poniżej podaję linki do każdego z kanałów ; >






Godna polecenia jest także Paulina z USA - xbebe18





W następnym poście możemy porozmawiać o blogach. Co Wy na to? : >

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Blogger news

AMAG Fashion&Beauty
amag.biuro@gmail.com
amagfashion@gmail.com

Obserwatorzy

About

AMAG
Company about fashion and beauty.
All right reserved!